xgadjet
Search

حذف گروهی مخاطبان در گوشی اندرویدی

حذف چندین مخاطب در تلفن Android  

یکی از مشکلات عمومی کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی در هنگامی می باشد که قصد دارند به دلایلی چندین مخاطب خود را بصورت همزمان و گروهی حذف نمایند. اما در اینجاست که متوجه می شوید که گوشی های اندرویدی امکان حذف گروهی مخاطبین را ندارند!

ما اینجا هستیم تا به شما ، برای یادگیری چگونگی انتخاب چندین ورودی به طور هم زمان از برنامه مخاطبین در تلفن هوشمند اندروید، کمک کنیم. وارد مقاله شوید و همه آنها را یکباره حذف کنید.

اول از همه ، بیایید برنامه مخاطبین را باز کنیم و سعی کنیم چندین مخاطب را انتخاب کنیم تا همه آنها به یکباره حذف شود. هنگامی که مدت طولانی بر روی یک مخاطب فشار می دهید ، به جای نشان دادن گزینه ای برای حذف دسته ای ، فقط تنظیمات مربوط به این ورودی خاص را نشان می دهد که با استفاده از آن می توانید فقط ورودی انتخاب شده را حذف کنید. برای مقابله با این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید.

1- نصب اپ های اندروید

اپلیکیشن های زیادی برای این کار درست شده است که میتونید آن ها را از گوگل پلی دانلود کنید و به راحتی روی مخاطبان خود برای حذف گروهی آن ها مدیریت کنید.

در زیر نمونه اپ ها رو مشاهده کنید:

Deleted Contacts

Deleted contact Restore

Delete Multiple Contacts

2-تنظیمات گوشی اندروید

به صورت پیش فرض هنوز اندروید گزینه ای برای انتخاب چند تا مخاطب برای حذف کردن ان ها در دسترس نداده است اما از طریق تنظمیات گوشی شما می توانید نیز این کار را انجام دهید.

برای این کار وارد بخش مخاطبان خود در گوگل شوید

Google Contacts

با نگه داشتن روی کی از مخاطبان حالت انتخاب چندتایی برای شما امکان پذیر می شود و شما می توانید مخاطبان خود را حذف و یا حتی شماره های تکراری را با هم ترکیب کنید.

پاک کردن شماره ها و مخاطبان تکراری از گوشی اندروید را مطالعه کنید.

یک پاسخ

  1. پیشنهاد میکنم برنامه مخاطبین رو بروزرسانی کنید چون من هم این مشکل رو داشتم که مخاطبین زیادی تو گوشیم بود و گروهی حذف نمیشدن ولی بعد از بروزرسانی مخاطبین مشکلم حل شد و تونستم گروهی حذفشون کنم با کلیک کردن روی مخاطبین دلخواه برای حذف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *